Sunday 26 May 2013

perasaan apakah ini ?

ASSALAMUALAIKUM 

ada dua minggu dari sekarang aku akan melangkahkan kaki ke negeri orang . perasaan aku sekarang ? entah. aku sendiri susah nak tafsirkan .kadang-kadang aku rasa gila best sebab dah nak masuk U . tapi elok-elok rasa best , tiba-tiba satu perasaan sayu datang menerjah . allhurobbi .


langkah kaki ini semoga dirahmati .. semoga diredhai . saat ini suasana UIA masih berlegar-legar dalam kepala aku ini . adakah seindah yang aku bayanggkann ? atau sebaliknya .

aku memang suka buat terok .!!!!!!!!

*aku suka bagi nasihat kat orang . kata itu .kata inilah . tapi aku sendiri rasa apa yang angpa rasakan.percayalahhhhhhhhhh !! itulah, untuk menguatkan diri aku , apa salahnya aku sebarkan aura-aura positif untuk kawan-kawan aku yang lain.walaupon hakikatnya aku juga perlukan sokongan dan nasihat .

aku rasa dengan aku bagi kata-kata semangat pada orang lain , aku memperoleh kekuatan dari situ. dalam aku memberi nasihat , itu sebenarnya aku nasihatkan untuk diri aku jugak .

0 comments:

Post a Comment