Sunday 12 May 2013

tak sangka la pulak mak pon tau .

ASSALAMUALAIKUM 

ya , setiap malam ahad pukul 11 malam kebiasaannya aku akan terpacak depan tv. tidak kisah walaupon tak berteman . memang sudah biasa aku tengok tv sorang-sorang .

masuk kali ini sudah dua kali vanila coklat diulang tayang . tapi malam ni entah kenapa aku lupa cerita tu akan mula pukul 11 .

"eh , dayah cerita ni..." aku pon tengok .. "vanila coklat.."mak aku kata .. owh . yaa hampir ja aku terlepas.. 

vanila coklat . zara .amir

arghh .  taak sangka rupanya mak perasan keterujaan aku bila ada crita tu .

listen me . actually your mom always concern about you sama ada angpa sedar atau tak . appreciate her .

siapa yang aku perlu layan dengan sebaik-baiknya ?
ibu .
kemudian siapa ?
ibu .
kemudian siapa ?
ibu .
kemudian ?
ayah . 
sekian .

0 comments:

Post a Comment